Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

wtorek, 14 czerwca 2016

Dzisiaj, 14.06.2016 r. postanowiłam otworzyć na bloggerze swoją własną stronę. Pomysł ten wpadł mi do głowy już przeszło miesiąc temu, ale z racji tego, że od 10 czerwca moja szkoła jest zamknięta mam czas dla siebie.

Może wydawać się to trochę głupie, bo skoro jest już strona główna, to po co dla UES tworzyć osobną? Ogólnie rzecz biorąc, to chce włożyć wszelkie starania w tę serię. Ta strona będzie w pewnym sensie ułatwieniem dla mnie, bo przestanę zapominać imiona i nazwiska postaci (tak, nadal mam z tym problem c':)  i będzie mi łatwiej wszystko ogarnąć. Jak sprawić nerda, Stalker i TiLAY nie potrzebowali osobnej strony, ponieważ to jednotomowe, krótkie opowiadania, które w sumie nie mają jakiejś większej historii, bez groma wątków pobocznych i multum postaci. W tych jest po prostu parę postaci, jedna główna i epizodyczne. Tyle. 
Upper East Siders jest zupełnie inną sprawą. Patrząc na sam I Tom tak dokładnie, to co chwilę pojawia się jakiś nowy wątek (poza głównym), który ma jakąś historie, przyczyny, skutki ofiary itd. Postaci jest dużo, to jest pewne, ale to nie jest raczej problem, bo główni są wypisani wraz z obsadą w zakładce All you need is me. Reszta jest ważna, bo zawsze pełnią jakąś funkcje, czasem nawet ich historia, przeszłość jest bardzo istotna, ale pojawiają się rzadko i są tylko drugoplanowi. 
W sumie będę mogła wam tu opisywać wątki, które nie do końca zrozumieliście np. Dlaczego Vanessa chce zniszczyć Olivie?  (to tylko przykład :D) 
Będę starała się z każdym nowym rozdziałem dodawać na blog coś ciekawego. 

Tak jak na głównym blogu, tak i tu macie możliwość komentowania bez posiadania konta, bo chcę ułatwić sprawę ( bo kto pyta, nie błądzi :P) i będziecie mogli najzwyczajniej w świecie nawet z anonima zapytać mnie o coś, wyrazić swoje zdanie, doradzić. Wszystko. 

Okej, w sumie to tyle wystarczy jak na początkowy post. Mam nadzieję, że zaobserwujecie mojego bloga i będziecie tutaj wpadać :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz